Hotelet dhe Resortet
Programet komerciale të spitaleve funksionojnë me mirëkuptimin se ne nuk po trajtojmë vetëm klientin tonë, por edhe klientin e klientit tonë. Ne do të krijojmë një program unik shërbimi për hotelin, resortin, qëndrimin e zgjatur, marrjen me qira të pushimeve ose vendin e argëtimit gjithëpërfshirës. Pavarësisht se në cilën kategori bën biznesi juaj i mikpritjes, ne mund të krijojmë një program që do t’i tejkalojë pritshmëritë tuaja dhe pritjet e mysafirëve tuaj.
Inspektimi
Për të ofruar shërbimin më të mirë, ekipi ynë do të kryejë një inspektim të plotë të pronës suaj. Qëllimi ynë është të edukojmë veten mbi operacionet e ndërlikuara dhe unike të biznesit tuaj për t’ju ofruar programin më të mirë të mundshëm të trajtimit.
Tekinkët tanë do të kryejnë një vlerësim të plotë të objektit, kohë në të cilën ata do të ecin në perimetrin e pronës tuaj për të identifikuar zonat e mundshme të shqetësimit. Ata do të inspektojnë dhomat e operimit, të cilat mund të përbëhen nga dhoma lavanderi, vende pune të kujdestarisë ose punëtori në terren. Nëse ka kuzhina, aneks kuzhine ose bare në vend, ne do të kryejmë një inspektim të plotë, njësoj si çdo kuzhinë komerciale. Inspektori do të vizitojë gjithashtu të gjitha zyrat në vend për të siguruar që stafi të ketë një mjedis pune pa dëmtues. Më pas do të fillojmë të inspektojmë dhomat e shumta të miqve për të vlerësuar kushtet e mundshme të favorshme për aktivitetin e dëmtuesve, të inspektojmë çdo “dhomë problematike” dhe të identifikojmë të gjitha format dhe madhësitë e ndryshme të dhomave tuaja. Inspektori do të kërkojë gjithashtu të shohë çdo ditar ditar në vend për të vlerësuar një frekuencë të shqetësimeve afatgjata të dëmtuesve. Në rast se prona është një vendpushim ose një temë argëtimi, ne do të inspektojmë gjithashtu të gjitha pajisjet ndihmëse në pronë për t’u siguruar që ju ofrojmë një program të plotë dhe të plotë të kontrollit të dëmtuesve.
Trajtimi
Prioriteti i parë i trajtimit është që tekniku të kryejë një inspektim përpara çdo shërbimi; kjo do të përfshijë rishikimin e ditarit të faqes tuaj dhe kontrollin me menaxhmentin në detyrë, menaxhimin e funksionimit dhe/ose stafin e tavolinës së pritjes. Pas check-in-it, tekniku juaj do të fillojë trajtimin e tij, bazuar në programin e krijuar për vendndodhjen tuaj, pas trajnimit të vërtetë Nolen për mikpritje.
Ekipi ynë do të kryejë trajtime në të gjitha zonat e përcaktuara me kuptimin e diskrecionit dhe sigurisë duke aplikuar në mënyrë proaktive materialet. Ne do t’i vendosim materialet dhe monitorët në zona të matura jashtë shikimit dhe jashtë mundësive të mysafirëve. Qëllimi ynë është të mbajmë objektin tuaj të trajtuar në mënyrë proaktive, ose të eliminojmë shpejt dhe në mënyrë të sigurt problemet e dëmtuesve për t’ju lejuar të mbani objektin tuaj me kapacitet të plotë.
Fotot e infektimit/inspektimit të hoteleve
Dëmtuesit janë një problem i zakonshëm në industrinë hotelierike. Brejtësit, bubashfabat dhe buburrecat janë dëmtuesit më të zakonshëm të hoteleve.
- Qasja e shërbimit
- Dezinfektimi Profesional
- Education
- Prodhuesit Ushqimor dhe të pijeve
- Dyqanet ushqimore dhe furra buke
- Healthcare
- Hotelet dhe Resortet
- Ndërtesat Industriale
- Objektet e prodhimit
- Hapësirat ushtarake/ajrore
- Shërbimi Kombetar i Kontrollit të Dëmtuesve
- Ndërtesat dhe zyret
- Restorantet
- Dyqanet e shitjeve me pakicë
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10